KangarooCourt performances
(see more in our channel in vimeo http://vimeo.com/user6235382/videos )
The group KangarooCourt was founded in the beginning of 2010 in
Thessaloniki, Greece, and its name is inspired by the term kangaroo
court, that refers to the out-of-law courts, that, for example, teams of
prisoners or workers on strike create to solve their differences.
The group consists of Dimitris Ameladiotis, Filippos Gountzos, Elena Koukoli, Iordanis Papadopoulos, Nana Sachini, Ioanna Stratoglou and Simos Veis, who come from different artistic backgrounds, but share the same interests regarding artist-audience or power relations.
Choosing to express themselves through a harmonic blend of different forms of art, like visual arts, performance, music, literature, among others, KangarooCourt group’s actions critically comment on “the limits of (re)presentation, the utterant body, the aestheticised speech”, as they unfold in the frames of the art, as well as in the general social realm.
It is up to the spectator to place his / her own focus on the meanings and associations that become imprinted, or even disappear, though the intermingling of different individuals.
The group consists of Dimitris Ameladiotis, Filippos Gountzos, Elena Koukoli, Iordanis Papadopoulos, Nana Sachini, Ioanna Stratoglou and Simos Veis, who come from different artistic backgrounds, but share the same interests regarding artist-audience or power relations.
Choosing to express themselves through a harmonic blend of different forms of art, like visual arts, performance, music, literature, among others, KangarooCourt group’s actions critically comment on “the limits of (re)presentation, the utterant body, the aestheticised speech”, as they unfold in the frames of the art, as well as in the general social realm.
It is up to the spectator to place his / her own focus on the meanings and associations that become imprinted, or even disappear, though the intermingling of different individuals.
Η ομάδα KangarooCourt συστάθηκε την άνοιξη του
2010, στη Θεσσαλονίκη, από τους: Δημήτρη Αμελαδιώτη, Σίμο Βέη, Φίλιππο
Γκούντζο, Ελενα Κουκόλη, Ιορδάνη Παπαδόπουλο, Νάνα Σαχίνη και Ιωάννα
Στρατόγλου.
Είναι μια ομάδα που στόχο της έχει την παρουσίαση
δράσεων, όπου συνδιαλέγονται και λειτουργούν ως
συγκοινωνούντα δοχεία διάφορα εκφραστικά μέσα και είδη τέχνης (εικαστικά,
λογοτεχνία, παραστατικές τέχνες, μουσική).
Την ενδιαφέρουν τα όρια της
(ανα)παράστασης, ο αισθητικοποιημένος λόγος, το έλλογο σώμα, και τα νοήματα-συνειρμοί που σχηματίζονται (ή
χάνονται) στον ενδιάμεσο χώρο συνεύρεσής τους, χρησιμοποιώντας σχήματα και
δομές όχι απαραίτητα καλλιτεχνικές.
"The right to spring"
Platform Project,Art-Athina 2013, Booth P37, Old Faliro PavilionΑthens
(συντονισμός Αρτεμις Ποταμιάνου)
Platform Project,Art-Athina 2013, Booth P37, Old Faliro PavilionΑthens
(συντονισμός Αρτεμις Ποταμιάνου)
Το “The right to spring” , με αφόρμηση το μπαλέτο “The rite of spring” (Η ιεροτελεστία της άνοιξης) του Igor Stravinksy και χορογραφία του Vaslav Nijinksy, δημιουργήθηκε από τους KangarooCourt για το Platform Project στην Art-Athina 2013. Λαμβάνοντας υπόψη το τι σημαίνει μια εμπορική έκθεση
τέχνης-μια art fair- οι KangarooCourt δημιούργησαν το νέο τους έργο-σειρά
δράσεων- οικειοποιούμενοι στοιχεία και έννοιες διαφήμισης και marketing
(μασκώτ, μότο-συνθήματα-μηνύματα, επιγραφές κτλ.)
Τα ζητήματα που είχαν στόχο να διερευνηθούν ήταν :
-το τι σημαίνει η έννοια του «δικαιώματος», ποιος (και ποιο δικαστήριο-εξουσία) αποφασίζει για το ποιος και που-σε ποιο πλαίσιο- έχει το δικαίωμα να κάνει κάτι.
- το τι σημαίνει η επιτελεστικότητα-performativity μέσα στη γλώσσα και τι η αμφισημία της, πως οι λέξεις, τα αντικείμενα και οι πράξεις ανασημασιοδοτούνται και ανασημασιοδοτούν, ανάλογα με τις παραφράσεις, τις παρερμηνείες, τα λάθη και το πλαίσιο στο οποίο συνυπάρχουν.
Τα ζητήματα που είχαν στόχο να διερευνηθούν ήταν :
-το τι σημαίνει η έννοια του «δικαιώματος», ποιος (και ποιο δικαστήριο-εξουσία) αποφασίζει για το ποιος και που-σε ποιο πλαίσιο- έχει το δικαίωμα να κάνει κάτι.
- το τι σημαίνει η επιτελεστικότητα-performativity μέσα στη γλώσσα και τι η αμφισημία της, πως οι λέξεις, τα αντικείμενα και οι πράξεις ανασημασιοδοτούνται και ανασημασιοδοτούν, ανάλογα με τις παραφράσεις, τις παρερμηνείες, τα λάθη και το πλαίσιο στο οποίο συνυπάρχουν.
Περιγραφή περιπτέρου:
Στο πάτωμα του περιπτέρου ένας κάνναβος, όπου σε κάθε του τετράγωνο ήταν γραμμένα εναλλάξ “springing” και “not springing” (πηδάει/αναβλύζει και δεν πηδάει/δεν αναβλύζει).
Στον τοίχο απέναντι από το θεατή με τις λέξεις μεμονωμένες πάνω σε μετακινούμενα πλακάτ το όνομα της ομάδας “KangarooCourt” και ο τίτλος “The right to spring” και στους 2 πλαϊνούς τοίχους οι 2 φράσεις -η μια απέναντι από την άλλη – “Hic Rhodus, Hic Saltus” (ιδού γαρ η Ρόδος, ιδού και το πήδημα) και η παρερμηνεία της στα γερμανικά από τον Χέγκελ “Hier ist die Rose, hier tanze” (εδώ το ρόδο, χόρεψε)
Μέσα στο περίπτερο υπήρχαν επίσης : μια ανοιχτή τηλεόραση, ένα cd player, μια μάσκα καγκουρό, μια μαριονέτα καγκουρό, δυο ρακέτες με φτερό Badminton, ένα σκοινάκι, ένα κλουβί με καναρίνι, ένας πίνακας με σημειωμένες τις δράσεις κι ένα πλαστικό λουλούδι. Δράσεις:
Παίζοντας με την πολυσημία του ονόματός τους, όπου “court” στα αγγλικά είναι και το δικαστήριο, και το γήπεδο, και η αυλή και με την αμφισημία της λέξης“spring” στον τίτλο που σημαίνει και άνοιξη, και πηδάω/αναβλύζω έστησαν μια σειρά δράσεων μέσα στο περιβάλλον του περιπτέρου τους.
Οι δράσεις έτρεχαν είτε μεμονωμένες είτε με ποικίλους και διαφορετικούς συνδυασμούς μεταξύ τους-οι performer ήταν ελεύθεροι να μπουν και να βγουν όποτε ήθελαν στο περίπτερο και να εκτελέσουν οποιαδήποτε από τις δράσεις.
KangarooCourt group "Retrospective" @ Kunsthalle Athena, 2012
Athens, Greece.
Curated by Marina Fokidis, Eleanna
Papathanasiadi, Aggeliki Rousou
www.kunsthalleathena.org
views of installations
the archive room
corridors
"melodramathes" room
"Oh little bunny" room
"Variations on Joy or
Modulation on Koolhaas' proposal for a new european flag" room
"Press Conference" room
"Variations on Joy or
Modulation on Koolhaas' proposal for a new european flag", 2012
A performance by KangarooCourt group in "WHY ART NOW" exhibition,
@ OpenShow Studio, Athens, Greece.
(see more in our channel in vimeo http://vimeo.com/user6235382/videos )
(see more in our channel in vimeo http://vimeo.com/user6235382/videos )
“Variations on joy or modulation on Koolhaas’ proposal
for a new European flag”
for a new European flag”
Concept-Production: KangarooCourt
Performers: S.Veis, F.Gountzos, Ε. Koukoli, I.Stratoglou
OpenShowStudio, Athens, Greece, March 2012.
OpenShowStudio, Athens, Greece, March 2012.
Event: Why Art Now/ Exhibition and Performance Festival
Duration: each spectator ~3 min, total ~4 h
Duration: each spectator ~3 min, total ~4 h
The performance took place simultaneously in Athens, London and Thessaloniki through skype and raised questions regarding the time and space of the performance. Spectators were given an active role in the performance to such an extent that they were becoming co-creators.
In OpenShowStudio we had installed a toy-piano with a laptop on top of, in order to use skype connection. Moreover the group, reconstructed and hanged on the wall, Koolhaas’ flag-proposal for a new European flag in front of the piano (the flag resembles a barcode, taking into consideration the colours of each country in E.E proportionally).
The music notes had been translated (converted) to colour signs on the piano’s keys. Spectators and performers were asked to communicate, collaborate and co-create the famous motif of Ode to Joy of L. V. Beethoven. Each performer, either from London or Thessaloniki, after having explained the project and its rules to the spectator-collaborator, he was reading aloud colours (in English) for the viewer to press the appropriate colour on the piano keys.
Any misunderstandings from the transmitter or the receiver, any sound problems or any difficulty of the viewer to be synchronised with the reading of the colours or rhythm, were not issues which would interrupt the action. On the contrary, such matters had been considered in advance by the group, in an attempt to coordinate a problematic but equal binary relationship. It is a relationship where transmitter and receiver are struggling to create a variation or a new melody, of a piece which already carries values and symbolisms such as Beethoven’s Ode to Joy.
In OpenShowStudio we had installed a toy-piano with a laptop on top of, in order to use skype connection. Moreover the group, reconstructed and hanged on the wall, Koolhaas’ flag-proposal for a new European flag in front of the piano (the flag resembles a barcode, taking into consideration the colours of each country in E.E proportionally).
The music notes had been translated (converted) to colour signs on the piano’s keys. Spectators and performers were asked to communicate, collaborate and co-create the famous motif of Ode to Joy of L. V. Beethoven. Each performer, either from London or Thessaloniki, after having explained the project and its rules to the spectator-collaborator, he was reading aloud colours (in English) for the viewer to press the appropriate colour on the piano keys.
Any misunderstandings from the transmitter or the receiver, any sound problems or any difficulty of the viewer to be synchronised with the reading of the colours or rhythm, were not issues which would interrupt the action. On the contrary, such matters had been considered in advance by the group, in an attempt to coordinate a problematic but equal binary relationship. It is a relationship where transmitter and receiver are struggling to create a variation or a new melody, of a piece which already carries values and symbolisms such as Beethoven’s Ode to Joy.
«Παραλλαγές στη χαρά ή μετατονισμός της πρότασης του Koolhaas
για μια νέα Ευρωπαϊκή
σημαία»
Σύλληψη-Παραγωγή: KangarooCourt
Performers:
Σ. Βέης, Φ. Γκούντζος, Ε. Κουκόλη, Ι. Στρατόγλου
OpenShowStudio, Aθήνα, Μάρτιος 2012
Στα πλαίσια του: Why Art Now/ Exhibition and Performance Festival
Διάρκεια: με
κάθε θεατή ~3 λεπτά, συνολικά ~4 ώρες
Πρόκειται
για μια performance που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε Αθήνα, Λονδίνο και Θεσσαλονίκη
μέσω skype,
θέτοντας ερωτήματα σε σχέση με τον χρόνο και τον χώρο της performance. Ο θεατής
σ’ αυτή τη δράση κλήθηκε να πάρει ενεργό ρόλο σε τέτοιο βαθμό, που στην ουσία έγινε
συνδημιουργός της.
Στο
χώρο του OpenShowStudio
τοποθετήσαμε ένα παιδικό πιάνο και πάνω σ’ αυτό ένα laptop έτσι, ώστε να γίνει η επικοινωνία μέσω
skype.
Επίσης, η ομάδα ανακατασκεύασε και κρέμασε μπροστά στο πιάνο τη σημαία-πρόταση
του Koolhaas
για
μια νέα ευρωπαϊκή σημαία (η εν λόγω σημαία έχει τη μορφή barcode διατηρώντας την χρωματική
ποσόστωση από όλες τις σημαίες των χωρών της Ε.Ε.).
Πάνω
στα πλήκτρα του πιάνου τοποθετήθηκαν χρώματα που μετέφραζαν αντίστοιχες
μουσικές νότες. Θεατής και performer
καλούνταν
να συνομιλήσουν και να συνδημιουργήσουν το γνωστό μοτίβο της Ωδής στη Χαρά του
Μπετόβεν. Ο εκάστοτε performer,
είτε από το Λονδίνο είτε από τη Θεσσαλονίκη, αφού έδινε τις απαραίτητες
οδηγίες, εκφωνούσε χρώματα (στα Αγγλικά) και ο θεατής στην Αθήνα πατούσε τα
πλήκτρα με την αντίστοιχη χρωματική ένδειξη.
Οι
τυχόν παρερμηνείες από τον πομπό ή/και τον δέκτη, είτε λόγω προβληματικής
σύνδεσης/ήχου, είτε λόγω αδυναμίας του θεατή να συντονιστεί με την απαγγελία
των χρωμάτων και τον ρυθμό, δεν αποτελούσαν στοιχείο διακοπής της δράσης. Αντιθέτως, αποτελούσαν κομμάτι που η ομάδα είχε λάβει
υπόψιν σ’ αυτή την απόπειρα συντονισμού μιας προβληματικής, αλλά ταυτόχρονα
ισοδύναμης δυαδικής σχέσης. Μιας σχέσης όπου πομπός και δέκτης προσπαθούν να
δημιουργήσουν έναν μετατονισμό ή μια νέα μελωδία ενός κομματιού που κουβαλάει
ήδη αξίες και συμβολισμούς, όπως αυτό του Μπετόβεν.
"Little Bunny", 2011
A performance by KangarooCourt group, Athens, Greece.
Re-activation of theatre "Embros" from Kinisi Mavili, Athens, Greece.
“Oh, Little Bunny”
Concept-Production: KangarooCourt
Performers: D.Ameladiotis, I.Papadopoulos,
N.Sachini
“Empros
theatre”, Mavili Collective, Athens, November 2011.
Photos: Georgios Makkas
Duration: ~10 min
A magical trick is
presented on stage, with a magician, his girl and an assistant.
The magician and his girl place
the assistant in a box.
A fragmented nude body and
two male hands kneading dough are displayed on TV.
A mouth on display narrates a synthesis of texts
(Alice in wonderland, daily press release, Molly’s monologue).
The magician and his girl are struggling to get the
assistant out of the box.
In the meanwhile the assistant has been metamorphosed
into a bunny.
“oh little bunny, little bunny”
The “bunny”
after resisting, is revealed.
It is a set up trick, which comments on group
illusions, unveiled (or not) trickeries of live image-representation (see.
current news).
The master –
slave dipole, which is a motif that incurs in western thinking, reveals the
fatherly bonds with power, by using a “trick” as a natural tendency in every interaction.
“..and I will
eat the last slice and whoever disagrees I will eat him too” said the lion.
«Αχ,
κουνελάκι, κουνελάκι»
Σύλληψη-Παραγωγή: KangarooCourt
Performers: Δ. Αμελαδιώτης, Ι.
Παπαδόπουλος, Ν. Σαχίνη
Θέατρο
«Εμπρός» - Ενεργοποίηση, Κίνηση Μαβίλη, Αθήνα, Νοέμβριος 2011.
Φωτογραφίες : Γιώργος Μάκας
Διάρκεια: ~10 λεπτά
Επί σκηνής παρουσιάζεται ένα
ταχυδακτυλουργικό κόλπο, στο οποίο συμμετέχουν ένας
ταχυδακτυλουργός/μάγος, το κορίτσι του και ένας ακόμη βοηθός .
Στη σκηνή ο μάγος με το
κορίτσι του καπακώνουν τον βοηθό.
Στην οθόνη της
τηλεόρασης ένα κομμένο, γυμνό, γυναικείο σώμα και δυο αντρικά χέρια που
ζυμώνουν πάνω στο στήθος.
Το στόμα στην οθόνη απαγγέλει
μια σύνθεση κειμένων (Αλίκη στη χώρα των Θαυμάτων, δελτία ημερήσιου τύπου,
μονόλογος της Μόλλυ).
Το κορίτσι με τον μάγο
προσπαθούν να βγάλουν από το χαρτόκουτο τον βοηθό, ο οποίος εν τω μεταξύ έχει
μεταμορφωθεί
«αχ κουνελάκι, κουνελάκι… »
Το
«κουνέλι» μετά από αντίσταση αποκαλύπτεται.
Ένα στημένο τρικ που σχολιάζει τις ομαδικές παραισθήσεις, τις αποκεκαλυμμένες (και μη) απάτες της ζωντανής εικόνας-αναπαράστασης (βλ. και επικαιρότητα).
Με το δίπολο master-slave, ένα μόνιμο μοτίβο που διατρέχει τη δυτική σκέψη, αποκαλύπτεται ο πατρικός δεσμός με την εξουσία, κάνοντας χρήση του τεχνάσματος σαν την φυσική κλίση της όποιας συναναστροφής μας.
Ένα στημένο τρικ που σχολιάζει τις ομαδικές παραισθήσεις, τις αποκεκαλυμμένες (και μη) απάτες της ζωντανής εικόνας-αναπαράστασης (βλ. και επικαιρότητα).
Με το δίπολο master-slave, ένα μόνιμο μοτίβο που διατρέχει τη δυτική σκέψη, αποκαλύπτεται ο πατρικός δεσμός με την εξουσία, κάνοντας χρήση του τεχνάσματος σαν την φυσική κλίση της όποιας συναναστροφής μας.
«… και το τελευταίο κομμάτι θα το φάω εγώ και
όποιος έχει αντίρρηση, θα τον φάω κι αυτόν» είπε το
λιοντάρι.
"Press Conference",2011
A performance by KangarooCourt group, Nafpaktos, Greece.
Part of the symposium " Commuci(cati)on of Crisis organized by the Institute for Live Arts Research and under the auspices of Athens University and Minicipality of Nafpaktos.
“Press Conference”
Concept - Production: KangarooCourt
Performers: S. Veis, F. Gountzos, E., Koukoli, I. Papadopoulos, N. Sachini, I. Stratoglou
Symposium "
Commuci(cati)on of Crisis” organized by the Institute for Live Arts Research (under
the auspices of Athens University and Municipality of Nafpaktos) Nafpaktos,
Greece, June 2011.
TV production and broadcasting: LEPANTO (local TV channel
of Nafpaktos)
Duration: 25 mins
PRESS CONFERENCE by KangarooCourt was an open to the public press conference that was given in the breakfast room of a hotel in Nafpaktos in front of the local television channel LEPANTO, from which it was also broadcasted.
The presence of
the channel
was essential and necessary condition for the realisation of the performance as well as for its
reception from the general public.
The performance
commenced as a formal press
conference using its canonical forms (space, language, movement, clothing, presence
of Media), which however
in the duration of the piece was deconstructed with the addition of other theatrical and
non-theatrical elements (settings, costumes, lighting, video). A normal press conference
which progressively acquired different degrees of
representation in order to resemble or to become in the
end a performance in itself. The announcement of the event and
the event itself here become identical.
The alteration of the pre-existant form of a press conference seeks to undermine its established role or the conventions that define it as an establishment of prestige and reliability. The exaggeration or the confusion that can result from the inability to single out the imaginary or the hypothetical work from its announcement, has as final aim to trouble and question the form of press conference as canonical or legitimate form of communication and marketing.
The alteration of the pre-existant form of a press conference seeks to undermine its established role or the conventions that define it as an establishment of prestige and reliability. The exaggeration or the confusion that can result from the inability to single out the imaginary or the hypothetical work from its announcement, has as final aim to trouble and question the form of press conference as canonical or legitimate form of communication and marketing.
«Press Conference»
Σύλληψη-Παραγωγή: KangarooCourt
Performers: Σ. Βέης, Φ. Γκούντζος, E. Κουκόλη, Ι.
Παπαδόπουλος, Ν. Σαχίνη, Ι. Στρατόγλου
Συμπόσιο “ΕπιΚοινωνία της Κρίσης”, Κέντρο Έρευνας
για τις Παραστατικές Τέχνες |Π|, Ναύπακτος, Ιούνιος 2011
Τηλεοπτική κάλυψη: LEPANTO (τηλεοπτικό κανάλι της Ναυπάκτου)
Διάρκεια: 25 λεπτά
Η PRESS CONFERENCE των KangarooCourt ήταν μία ανοιχτή προς το κοινό συνέντευξη τύπου που δόθηκε στο breakfast room ξενοδοχείου της Ναυπάκτου μπροστά στο τοπικό τηλεοπτικό κανάλι LEPANTO, από το οποίο και αναμεταδόθηκε.
Η παρουσία του καναλιού ήταν απαραίτητη και αναγκαία συνθήκη τόσο για την εκτέλεση της δράσης, όσο και για την πρόσληψή της από το κοινό.
Η ομάδα υιοθέτησε τη φόρμα μιας press conference για την εξαγγελία-παρουσίαση ενός φανταστικού έργου.
Η δράση ξεκίνησε με τη μορφή μιας τυπικής συνέντευξης τύπου χρησιμοποιώντας όλα τα κανονιστικά σχήματα-πρότυπα (τόπος, λόγος, κίνηση, ντύσιμο, παρουσία ΜΜΕ), τα οποία κατά τη διάρκεια της δράσης αποδομήθηκαν με την προσθήκη κι άλλων παραστασιακών στοιχείων (σκηνικά, κουστούμια, φωτισμός, βίντεο).
Η κλασική συνέντευξη τύπου απέκτησε σταδιακά στοιχεία παράστασης ως το βαθμό που έμοιαζε ή/και έγινε η ίδια παράσταση.
Η εξαγγελία και η υλοποίηση εδώ ταυτίζονται.
Η αλλοίωση της παραδεδομένης φόρμας μιας συνέντευξης τύπου έχει στόχο να υπονομεύσει τον καθιερωμένο ρόλο της και τις συμβάσεις που την ορίζουν ως φορέα κύρους και αξιοπιστίας.
Η υπερβολή ή η σύγχυση που μπορεί να προκύπτει από την αδυναμία διάκρισης του υποθετικού έργου και της εξαγγελίας του, έχει ως θεμιτό κι απώτερο σκοπό να κλονίσει και να ανατρέψει την φόρμα της press conference ως κανονιστικό σχήμα επικοινωνίας και marketing.
Η παρουσία του καναλιού ήταν απαραίτητη και αναγκαία συνθήκη τόσο για την εκτέλεση της δράσης, όσο και για την πρόσληψή της από το κοινό.
Η ομάδα υιοθέτησε τη φόρμα μιας press conference για την εξαγγελία-παρουσίαση ενός φανταστικού έργου.
Η δράση ξεκίνησε με τη μορφή μιας τυπικής συνέντευξης τύπου χρησιμοποιώντας όλα τα κανονιστικά σχήματα-πρότυπα (τόπος, λόγος, κίνηση, ντύσιμο, παρουσία ΜΜΕ), τα οποία κατά τη διάρκεια της δράσης αποδομήθηκαν με την προσθήκη κι άλλων παραστασιακών στοιχείων (σκηνικά, κουστούμια, φωτισμός, βίντεο).
Η κλασική συνέντευξη τύπου απέκτησε σταδιακά στοιχεία παράστασης ως το βαθμό που έμοιαζε ή/και έγινε η ίδια παράσταση.
Η εξαγγελία και η υλοποίηση εδώ ταυτίζονται.
Η αλλοίωση της παραδεδομένης φόρμας μιας συνέντευξης τύπου έχει στόχο να υπονομεύσει τον καθιερωμένο ρόλο της και τις συμβάσεις που την ορίζουν ως φορέα κύρους και αξιοπιστίας.
Η υπερβολή ή η σύγχυση που μπορεί να προκύπτει από την αδυναμία διάκρισης του υποθετικού έργου και της εξαγγελίας του, έχει ως θεμιτό κι απώτερο σκοπό να κλονίσει και να ανατρέψει την φόρμα της press conference ως κανονιστικό σχήμα επικοινωνίας και marketing.
"MelodramaThess", 2010
A public performance in Thessaloniki, Greece from KangarooCourt group.
KangarooCourt (this time performing):Dimitris Ameladiotis, Filippos Gountzos, Iordanis Papadopoulos, Nana Sachini, Ioanna Stratoglou
(guests Kalliopi Voulgaroudi, Zoi Giabouldaki)
(see more in our channel in vimeo http://vimeo.com/user6235382/videos)
video stills
Kautantzogleio Stadium, 3rd Army Corps, National Theatre of Nothern Greece, Commercial Centre 'Plateia', Church of St.Sophia, Thessaloniki, June 2010
5 texts
(political anthem, religious
hymn, anthem of a football team, rock song,
advertisement) sang in 5 different
tunes
5 symbols (horns of goat, oak wreath, frame, paper bag from department store, hat
made from newspaper)
- What is the public space?
- What is the public space?
- How do institutions manage the aestheticization of language, so that they
practice power?
In a route through the urban web of the city of Thessaloniki, the members of KangarooCourt follow a predesignated course that links 5 points/buildings of the city. In each of these points they perform 5 pre-planned interventions.
In a route through the urban web of the city of Thessaloniki, the members of KangarooCourt follow a predesignated course that links 5 points/buildings of the city. In each of these points they perform 5 pre-planned interventions.
KangarooCourt and a soprano in a strange street act / melodrama. In the role of an orchestra and with the use
of classic typewriters they redact a fragmentary written text (referent to each one
of the 5
points / buildings – political, religious,
athletic, rock
song, advertisement).
Afterwards
the singer sings the texts
that are delivered to her in known and irrelevant
with the texts
melodies.
(e.g. “the hymn of love of” Ap. Pavlos in
the melody of
'I will survive').
Each oral utterance is the 'logos' of power, says “MelodramaThes”
or else Salve Regina
Mater Misericordiae.
«ΜελόδραμαΘες»
Σύλληψη-Παραγωγή:
KangarooCourt
Performers:
Δ. Αμελαδιώτης, Π. Βουλγαρούδη, Φ. Γκούντζος, Ι. Παπαδόπουλος, Ν. Σαχίνη, Ι.
Στρατόγλου
Καυταντζόγλειο Στάδιο, Γ΄ Σώμα
Στρατού, Κ.Θ.Β.Ε, Εμπορικό Κέντρο «Πλατεία»,
Ι.Ν. Αγ. Σοφίας. Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2010
Φωτογραφίες- Βίντεο: Ζ. Γιαμπουλντάκη, Ι. Ρουφοπούλου, Π.
Ρουφοπούλου
Διάρκεια: ~5 ώρες
Σε μια
διαδρομή μέσα στον πολεοδομικό ιστό της πόλης της Θεσσαλονίκης, τα μέλη της
ομάδας ΚangarooCourt σε παράταξη
ακολουθούν μια προδιαγεγραμμένη πορεία που ενώνει 5 σημεία-κτίρια της πόλης. Στα
σημεία αυτά πραγματοποιούν αντίστοιχα 5 προσχεδιασμένες παρεμβάσεις.
Οι KangarooCourt πλαισιώνουν
μια υψίφωνο σε ένα ιδιαίτερο μελόδραμα δρόμου. Σε ρόλο ορχήστρας με τη χρήση
κλασικών γραφομηχανών συντάσσουν έναν αποσπασματικό γραπτό λόγο (αναφορικό για
κάθε ένα από τα 5 σημεία/κτίρια -πολιτικό, θρησκευτικό, αθλητικό, ροκ τραγούδι,
διαφημιστικό). Στη συνέχεια η τραγουδίστρια απαγγέλει/τραγουδάει τα κείμενα που
τις παραδίδονται σε γνωστές και άσχετες με αυτά μελωδίες. (π.χ. «ο ύμνος της
αγάπης» του Απ. Παύλου στη μελωδία του «I will survive»).
Μια
προσπάθεια να αισθητικοποιηθεί ο λόγος των γραφομηχανών επαναφέροντάς τον ξανά
στην προφορική του φύση. Κάθε προφορικός λόγος είναι λόγος έγκλισης και
εξουσίας, λέει το «ΜελόδραμαΘες» ή αλλιώς Salve Regina Mater Misericordiae.